Mzdové agendy • Prohlášení poplatníka
Na této straně lze zobrazit zaměstnance podle filtru a u zobrazených zaměstnanců kontrolovat stav rozpracovaných nebo hotových workflow Prohlášení poplatníka daně z příjmů fyzických osob (PPDP). Dále lze zobrazeným zaměstnancům generovat workflow PPDP I. (Slevy) a III. (Zúčtování) části. Změny prohlášení si generuje zaměstnanec sám v jiné části programu.
Na tuto stránku má přístup pouze uživatel s právem: WWW-Mzdy-Prohlášení poplatníka Administrátor; Uživatel.
V horní části stránky zadejte požadovaný filtr a stiskněte tlačítko Načti. Výsledná množina zobrazených zaměstnanců bude vždy omezena skupinami zaměstnanců, ke kterým máte přístup v rámci programu FLUXPAM 5!
V seznamu je možno zobrazit maximálně 200 záznamů! Jestliže tedy bude filtr příliš obecný a vrátí větší množství záznamů, program na to upozorní a zobrazí pouze 200 záznamů.
Ikona šipky otevře okno Seznam prohlášení pro příslušného zaměstnance. Opětovným stiskem se okno uzavře.
Zobrazí vygenerovaný formulář prohlášení poplatníka (jestliže existuje) ve formátu PDF.
V této sestavě nebudou zahrnuta data z aktivních workflow!
Stáhne vygenerovaný formulář prohlášení poplatníka (jestliže existuje) ve formátu PDF.
V této sestavě nebudou zahrnuta data z aktivních workflow!
Po dotazu vygeneruje workflow pro I. část PPDP (Slevy).
Tuto akci nebude možno provést, jestliže již existuje hotová a Podepsaná I. část, nebo je I. část rozpracovaná (má aktivní workflow).
Od roku 2018 lze během roku vytvářet slev několik! Ke každé slevě lze vytvořit neomezené množství změn.
Po dotazu vygeneruje workflow pro I. část PPDP (Slevy) Dodatečné.
Lze ho vytvořit pouze v případě že:
neexistuje aktivní nebo hotová podepsaná PPDP sleva
neexistuje aktivní nebo hotové PPDP dodatečné
neexistuje aktivní PPDP změna
Po dotazu vygeneruje workflow pro III. část PPDP (Zúčtování).
Tuto část nebude možno vytvořit, jestliže dosud neexistuje hotová a podepsaná I. část, nebo je III. část rozpracovaná (má aktivní workflow) nebo je již hotová.
I. část (Slevy)
III. část (Zúčtování)
Změna - změnu si generuje zaměstnanec sám v jiné části programu
Dodatečné - dodatečně zadaná I. část (Slevy)
Aktivní workflow:
Nový - nově vygenerovaný formulář, který zaměstnanec dosud neotevřel
Rozpracovaný - formulář zaměstnanec již otevřel
Viděl PDF - zaměstnanec již vygeneroval i zkušební PDF a je tedy u samého konce zadávání
Ke schválení - workflow čeká na schválení u mzdové účetní
Vráceno - mzdová účetní vrátila formulář zaměstnanci k doplnění
Ukončená workflow:
Uzavřeno - workflow již bylo zdárně ukončeno
Přerušeno - majitel workflow ho předčasně ukončil, lze vytvořit nový formulář
Překročen čas zpracování - workflow bylo předčasně ukončeno z důvodu vypršení přiděleného času
Pro slevu buď výchozí nebo měsíc, pro který je založena případná další sleva (možnost od roku 2018)
U typu prohlášení Změna je v tomto sloupci druh změny:
Změna osobních údajů
Změna adresy poplatníka
Změna daňové nerezidence
Změna v uplatnění základní slevy poplatníka
Změna v uplatnění slevy za invaliditu, změna v držení ZTP/P
Změna v soustavné přípravě na budoucí povolání studiem nebo předepsaným výcvikem
Změna v daňovém zvýhodnění
Změna osoby uplatňující daňové zvýhodnění v téže společné domácnosti
U změny identifikuje, pro jakou slevu je změna zadána.
U aktivních workflow je zde uveden zaměstnanec, u kterého workflow stojí a čeká na vyřízení.
Při potvrzování a ověřování údajů na formuláři si může mzdová účetní zapsat poznámku. Ta bude vidět v tomto sloupci. Zaměstnanci tuto poznámku neuvidí.
Pomocí této ikony Edituj vybraný řádek možné upravit poznámku mzdové účetní.
V tomto seznamu jsou zaměstnancem přiložené dokumenty. Seznam dokumentů nelze na tomto místě upravovat!
Každý dokument doprovází krátký popis, typ a datum vložení.
Popis práce s přiloženými dokumenty se nachází na stránce Ovládání aplikace.